В края на 2004 година, между група компютърни специалисти (системни администратори, мрежови администратори, програмисти, хардуерни специалисти, администратори на системи за управление на бази от данни и ИТ мениджъри), работещи за големите корпорации и притежаващи редица международно признати сертификати, се появи идеята за основаване на ИТ консултантска фирма, с цел предоставянето на висококачествени ИТ услуги за дребният, средният и част от едрия бизнес на алтернативна цена.
Идеята беше продиктувана от динамичното развитие на бизнеса в страната, нарастващата нужда от качествени услуги в сферата на високите технологии, липсата на достатъчно добре подготвен персонал и вида на предлаганите услуги.







Благодарение на отговорността и старанието, с които изпълняваме всяка възложена поръчка, балансираните ни цени, перфектната поддръжка и постоянното развитие на услугите ни, нашето семейство се разраства непрекъснато.
В стратегията за развитие на Kassaba Systems, хората, работещи в офиса, са най-ценният й капитал. Прилагайки своята политика, фирмата винаги се е стремяла да бъде привлекателен работодател за всички. Работата се организира около процесите, екипното им обслужване и управление от мотивирани и гъвкави служители, способни да се адаптират бързо към стандартите за работа Kassaba Systems ltd..